ویرایش حرفه ای و بدون نقص فایل های مالتی مدیا با Adobe Premiere Elements 10.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 295
نویسنده : KAKA

ویرایش حرفه ای و بدون نقص فایل های مالتی مدیا با Adobe Premiere Elements 10.0

اینبار یکی از مـــحصولات محبوب و قدرتمند شــرکت بزگ و مشهــور Adobe را برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک ویرایشگر قدرتمـــــــند مالتـی مـدیا میباشد که در رتبه اول را در بین نرم افزار های در این زمینه وجـود دارد در سراسر جهان میباشد. مطمئن باشید که تا به حال هر فیلمی را که دیده اید توسط این نرم افزار ویرایش شده است. Adobe Premiere Elements ابزار ها افکت های فوق حرفه ای در اختیار تدوین گر قرار میدهد که او قادر باشد تا هر ویرایشی که مد نظر دارد بر روی فایل خود ایجاد کند همینطور این در این نرم افزار از آخـــرین تکنولوزی روز دنیا استفاده شده که مدریــتی کامل و بدون نقص را بر روی فیلم ها ایجاد میکند که از تمامی فــرمت های مالتی مدیا پشتیبانی میکند. این نرم افزار به چهار قسمــت میکس, مونتاژ, ادیت و تدوین تقسیم شده که هر یک از قسمــت ویژگی های, ابزا ها و… چیز های مربوط به خود را دارد. کمتر اتفاق می افتد که تدوین گر یا کسـی این نرم افزار را نشناسد و یا با آن کار نکرده باشد. از نرم افزار برای ساخــت فیلم های سینمایی, صـدا گذاری (دوبله) و… استفاده میکنند. این نرم افزار به شما امـکان تا به خلق فیلم های خود بپردازید همین طور این نرم افزار به غیر از ویندوز برای سیستم عامل هایی چون مکینتاش, لینوکس و… عرضه شده اســــــت. این نرم افزار نیازی به توضیحات بیشتری ندارد و شما میتواانید آخرین ورژن این نرم افزار را به طور کاملا رایگان از وبسایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه :
سرعـت بالا برنامه و حجم بسیار مناسـب
حـــداقل استفاده از سیســـــتم
قــابلیت میکس, مونتاژ, ادیت و تدوین
دارای ابزار های پیشــرفته و افکــت های متنوع
پشتبانی از تمامی فرمت ها و قابـلیت رایت
ساززگار با دوربین های دیجــیتال
استخراج صدا از تصویر و صدا گذاری (دوبله)
قابلیت ساخت فیلم و چند برابر کــردن کیفیت فیلـم و صـدا
ارتباط با محصولات دیگر شرکـــت مشهور Adobe
سازگار با انواع سیستم عامل های ویندوز, مکینتاش و… نسخه های x64 , x86

تصاویری از محیط برنامه :

Screen shot soft Adobe Premiere Elements 1
Screen shot soft Adobe Premiere Elements 2
Screen shot soft Adobe Premiere Elements 3
Screen shot soft Adobe Premiere Elements 4

راهنمای فایل های فشرده :
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.•● دانلود برای نسخه های x86 ●•.

.•● دانلود برای نسخه های x64 ●•.

 

.:: آمــوزش نصب و کرک برنامه ::.

برای کرک نرم افزار پس از نصب برنامه این آموزش را دنبال کنید, برای کرک نرم افزار ابتدا از برنامه خارج شده و ارتباط خود را از اینترنت قطع نمایید. بعد بعد فایل Keygen که در فایل دانلودی موجود می باشد را اجرا کرده و بعد نام نرم افزار را انتخاب کنید سپس Serial و Name به دست آمده را در کادر های مربوطه کپی کنید و Ok را بزنید. حال برنامه از حالت محدود خاج شد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار مالتی مدیا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: